Na 11 succesvolle edities van de Noord-Hollandse Horecabeurs is het tijd om de boel op te frissen. Voor de 12e editie in 2023 introduceren we vol trots ons nieuwe logo en huisstijl. Het afwisselende logo verandert mee met de vier actuele horecagerelateerde thema’s, welke per jaar wisselen.
De thema’s voor 2023 zijn bekend! We vragen elke exposant op de beurs zich te richten op één van de vier thema’s. Zo creëren we meer overzicht op de beurs, weet waar u moet zijn en kunt u het maximale uit uw bezoek aan onze beurs halen.
Duurzaamheid in de horeca
Het hoofdthema op de Noord-Hollandse Horecabeurs in 2023 is Duurzaamheid in de horeca. Hoe verklein je als horecazaak je ecologische voetafdruk? De exposanten op de beurs vertellen je graag meer, breng een bezoek aan de deelnemers met een duurzame aanpak, te herkennen aan de groene stip!
producten
Met de huidige personeelstekorten is heel horeca Nederland nog steeds op zoek naar Gemaksproducten, producten met een korte bereiding en welke kunnen helpen bij een efficiënte werkwijze. De verschillende exposanten in deze categorie vertellen graag meer over hoe hun producten en diensten hierin kunnen ondersteunen.
Ambachtelijk vers
Verse producten zijn de basis voor een overheerlijk gerecht. De exposanten in de categorie Ambachtelijk vers kunnen alles vertellen over de herkomst en verwerking van hun hoog kwalitatieve producten. Laat u adviseren door de exposanten met ruim assortiment aan verse ingrediënten.
Culinaire inspiratie
Voor een dosis Culinaire inspiratie gaat u deze beurs op zoek naar de oranje kleur. Van professioneel keukenapparatuur, tot innovatieve nieuwe producten, u vindt het allemaal op de Noord-Hollandse Horecabeurs 2023.
Meer nieuws
Plattegrond 2023
Bekijk hier de indeling van onze beurs!
Rodi Media – Dé Mediapartner uit Noord- en Zuid-Holland
Rodi Media is al jaren dé mediapartner en tevens hoofdsponsor van de Noord-Hollandse Horecabeurs. Zowel online als offline bieden ze een ruim scala advertentiemogelijkheden aan.
Iedere ambitieuze ondernemer zoekt naar kansen om te groeien en wil zichtbaar zijn op het juiste moment bij de juiste doelgroep. Maar waar haal je de tijd en kennis vandaan om dit op een professionele manier voor elkaar te krijgen? Laat Rodi u helpen!
De echte Italiaanse koffie
Meer dan 100 jaar geleden ontdekte Luigi Lavazza (1859-1949) de kunst van het melangeren door koffiebonen uit verschillende herkomstgebieden zorgvuldig te selecteren en te combineren. Nog steeds drukt Lavazza op deze manier zijn stempel, wat steeds weer...