Op hun stand is het snel duidelijk: VHC Jongens biedt alles onder één dak. Naast droge kruidenierswaren, AGF met groentensnijderij en een non-food afdeling, hebben ze een eigen slagerij en visafdeling, plus eigen merkconcepten voor brood & banket, ijs en koffie.
Ook voor workshops, (wijn)proeverijen, trainingen en erkende horecaopleidingen kunt u bij ze terecht. Een totaalleverancier dus. Vandaar hun nieuwe huisstijl en slogan: alles voor een slimme zaak.
Landelijke dekking
VHC Jongens biedt een breed pallet aan producten en diensten onder één dak en is daarmee een echte business en sparring partner voor horecaondernemers. Dat geldt des te meer omdat VHC Jongens de krachten heeft gebundeld met VHC Actifood, VHC Kreko en VHC Hocras. Samen bieden ze een landelijke dekking in combinatie met lokale kennis en inkoopkracht. Om dit nog beter uit te dragen is een nieuwe merkidentiteit ontwikkeld. En een nieuwe slogan: alles voor een slimme zaak. In de loop van dit jaar wordt de nieuwe huisstijl steeds meer zichtbaar. Zoals op onze 100% elektrische vrachtwagens die u nu al op de weg kunt tegenkomen.



Training & Experience Center
VHC Jongens heeft een eigen Training & Experience Center. Met een les- en presentatiekeuken, wijnafdeling, Lavazza Training Center & showroom en een proefkeuken voorzien van de modernste apparatuur. Hier worden trainingen, opleidingen, inspiratiesessies en workshops gehouden en kunt u bijvoorbeeld nieuwe gerechten bedenken en testen onder begeleiding van een chef-kok.
Persoonlijke aandacht
Al zijn zowel VHC Jongens als de gehele VHC Groep fors gegroeid, de manier van werken blijft zoals hij altijd al was: persoonlijk en bijna vriendschappelijk. Als klant heeft u altijd een direct lijntje met uw vaste accountmanager. Handig als u een speciale wens of spoedbestelling heeft. De lokale accountmanagers koesteren overigens niet alleen de hechte relatie met hun klanten, maar ook met regionale telers, distributeurs en producenten. Zo is VHC Groep in deze hele keten een inspirerende en verbindende schakel.
Duurzaam ondernemen
VHC Groep loopt hierin voorop. Denk aan LED-verlichting in de magazijnen en bedrijfsgebouwen. Duizenden zonnepanelen op de daken van alle VHC Groep partners. Forse investeringen in de modernste, CO2-neutrale koel- en vriesinstallaties. Het terugdringen van papierverbruik via vergaande automatisering en online processen. En natuurlijk de elektrificatie van het wagenpark waar dat mogelijk is. De buitendienst van VHC Jongens rijdt al bijna 100% elektrisch en de vrachtwagens zijn ook steeds meer hybride of 100% elektrisch. VHC Jongens streeft ernaar in 2030 geheel CO2-neutraal te zijn.
Ook binnen het productassortiment is een duidelijke verschuiving te zien naar duurzaam en verantwoord. Dit kunnen biologische, vegetarische en veganistische producten zijn, maar bijvoorbeeld ook streekproducten. Gasten zijn kritisch en willen weten waar hun voedsel vandaan komt, of dieren een goed leven hebben gehad en hoe voedsel wordt geteeld en geproduceerd.
Meer weten over VHC Jongens? Bezoek de hoofdsponsor op de Noord-Hollandse Horecabeurs op 27 en 28 maart of neem direct een kijkje op de website.
Bekijk meer
VEELZIJDIGE EVENEMENTENLOCATIE – HET AFAS STADION
Het AFAS Stadion is naast de prachtige thuishaven van AZ ook een schitterende en zeer toegankelijke locatie voor al uw evenementen. Een swingend bedrijfsfeest of een regio-dag voor uw branche? Een vergadering in de Bestuurskamer van AZ? Een productpresentatie of...
In de wereld van Warsteiner is er meer dan alleen Warsteiner
Als trotse partner van VHC jongens presenteren wij ons uitgebreide portfolio aan de bezoekers van de Noord Hollandse Horecabeurs. Bij Warsteiner brouwen we ons bier net een beetje anders. Serieuzer. Nauwkeuriger. Met Duitse precisie. Zo hebben wij geen brouwers maar...
Plattegrond 2023
Bekijk hier de indeling van onze beurs!